Alla Hjärtans Dag



Jag har aldirg varit förtjust i Alla Hjärtans Dag. Egentligen har jag ingen bra förklaring varför...känns som att det har gått till övredrift och att nu Måste man köpa eller göra något specielt på denna dag med någon man tycker om. Skall det behövas speciella dagar för att sånt ska bli av?........

Fast innerst inne vet jag varför jag inte gillar den här dagen, finns en bra förklaring men den tänker jag inte ta upp nu. För Alla er som firar dagen så hoppas jag att ni har en riktigt bra kväll! Och tack mamma o pappa för massa mumsig choklad!<3 Och tack alla andra som har muntrat upp min eländiga dag, ni är guld värda!<3


Som sagt var hade jag ju en kanon dag igår på Fredag den 13, då mitt tur nummer är 13! ....Så min otur kom i natt, direkt efter tolvslaget kan man nästan säga. Vaknade upp i natt av att mitt öga var helt igen svullet och jag kunde inte se någonting alls. Morgonen blev inte bättre, jag fick bända upp ögat för det var helt igen torkat med gojs:( Usch! Det kändes lite som en allergi shock så jag tog en allergi tablett men det blev ingen förbättran. Dock har jag svårt att tro att det är så eftersom jag är svullen på halva sidan ansiktet. Efter att jag duschat två gånger och varit ute och gått för lite frisk luft blev det ena ögat lite bättre...men så klart så går det över till det andra ögat. Och just nu är jag svullen i båda ögonen och det rinner massa gojs ur dom. Mamma tror att det är nån infektion i kroppen med tanke på att jag hade ont i halsen för några dagar sen. Får hoppas att det blir bättre tills imon :( ...annars får jag väl göra mitt tredje besök på sjukhuset på två veckor...HAHA, hopplös :P

Så hela min dag har jag suttit inne och gömt mig för civilisationen för att dom ska slippa se mig!:( Helt lyckad dag alltså....

Ha det bäst ...flodhäst! :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0