Allt och Inget



Heeeeej alla gooingar ! Nu har det gått fleera dagar utan ett blogginlägg! :O Har i allaflall haft flera bra dagar i veckan!:) Började i tisdag när jag åkte ner till Kungsbacka...visserligen hade jag ingen lust alls att komma tillbaka till skolan och Kungsbacka, men det började bra!

Tisdag: Vetrinären kom halv elva till stallet och vi satte igång med vetrinär besiktningen och tro det eller ej, men hon gick igenom! Så jävla glad va!:) Så nu åker lilla stumpan på lördag upp till Stockholm.. hon blir 08 nu :P haha!

Sen åkte jag och Julia till Maxi och jag köpte tårta o bjöd på och sen köpte vi lösgodis!:) Åkte sedan hem till Fia och käka tårta o godis och kollade på Ice age 2 , det var mysigt! Men sen blev jag och Fia uttråkade...och det fanns ju ganska mycket tårta kvar...så vi bestämde oss för en rolig lek! Vi tog på oss var sin mössa och drog ner för ögonen, hade tårtan framför oss och varsin sked i handen, sen skulle vi pricka varandras munnar! :P haha, det blev mycket kladdigt! Höhö...Julia som då satt och tog kort på oss två galningar fick för sig att jag hade för lite kladd på mig så hon började gojsa ner mig! Och jag som inte såg något, trodde att det var Fis så då drog jag upp mössan och tog hela tårtan och tryckte upp i ansiktet på henne! Hahah det var roligt!^^ Och sen förstår ni säkert att det var Krig!

Onsdagen så kände jag mig massa förkyld och jag hade haft på mig linserna på tisdagen en stund..för mina ögon hade blivit bättre men det var nog inte så smart gjort för på onsdagen var dom jätte röda:( Men jag fick gå med mina snea snygging glajjer hela onsdagen, käka halstabletter och Ipren så gick den dagen med ;) Men även den kvällen blev rolig hemma hos Fia! Vi var jätte godissugna, men hade verkligen Ingen lust att åka till Maxi så vi gick ner och rota i kylskåpet...där hittade vi Chokladsås! Yaay! Hahah, så det roade vi oss med resten av kvällen, det slutade med att jag fick ta en dusch och Fias lakan var helt ner kletat :P tsss...<333

Torsdag, SKANDINAVIUM - HORSE SHOW! Jag som helt hade glömt av att det var Horse show denna veckan och hade inte köpt några biljetter men som tur e räddade en lärare oss med att Mix Megapol sponsrade oss till biljetter idag! Jag och fia gick upp klockan sex och gjorde oss i ordning, stickte till stallet och mocka o sånt. Sen var vi på Heden runt nio och jag stog o hoppades på att Eric från Mix Megapol skulle vara där och dela ut biljetterna (som sagt) men så var han inte där :'( Men men , jag får väl klara mig^^

Sen var vi på Skandinavium från halv tio till fyra typ, vi åt Donken och massa godis, var en jätte go dag! Och sen var det dressyr tävling...och då var Jan Brink med Briar med, men det var värsta sorgligt för det var sista gången som Briar skulle tävlas i Sverige! Han är ju 18 år nu så det var snart dags för honom att lägga av med tävlingar! Och han vann ju så klart dressyr Grand Prixen idag då, och på ärovarvet så spelade dom låten Simply the Best och det är ju min och Clas låt! (min gamla ponny) Sen vet jag inte vad som hände...så tårarna bara börja spruta! Helt sjukt :P....så nu är det massa känslor som kryllar inom mig! Jag vet ju att jag älskar ridningen och hästar...aja får se vad jag ska göra:)


Nu är jag iallafall hemma i Göteborg igen, hade en mysig torsdagskväll hemma med mamma o pappa, käka räkor och bada jacuzzi :) Nu sitter och äter frukost och håller på att bli in snööad :P hahah..

Ha det bäst! Seee Yaaaa:)<3!


Kommentarer
Postat av: Fia

Du är ju bara helt underbar asså!! <3333

2009-02-26 @ 21:47:18
URL: http://myheartarered.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0