En solig dag



Just another day in my life

Idag vaknade jag klockan halv tolv med att solen sken in genom fönstret, världens underbaraste känsla! Var skönt att få sova ut lite idag, och halsen är faktiskt mycket bättre till min förvåning, måste vart mitt super, duper, dunder te som gjorde sitt igår!:)

Idag är en sån dag där tid inte har någon betydelse, så jag bestämde mig för att steka pannkakor till frukost! Dom blev ur mumsiga! Och för er som inte känner mig så är Pannkakor det ända som jag lyckas med när det gäller matlagning. Som den gången, då jag bodde i husvagnen med min friend Fia<3 där hade vi en regel som sa att Fia lagar maten och Jag diskar...ni kommer förstå varför:P

En gång när Fia var sjuk, eller det var något som gjorde att hon inte kunde laga mat iallafall, så skulle jag göra ett försök med maten... jag bestämde mig för att göra risnudlar, det fick bra...ända tills jag kom på att jag vill krydda dom lite, och jag som älskar vitlök öste på som fan....men efter ett par dl så upptäckte jag till min förvåning att det var Vitpeppar!! ...inte så lyckat kanske, men jag sköljde av dom!:D Så efter det fick Fia ta över matlagningen igen och jag gick tillbaka till diskningen istället!:)

Jaja, tillbaka till dagen:)

Senare tog jag och Annelie bussen bort till torget och solade på Meddo, sen gick vi in på Hemköp och köpte bulle och cola som vi skulle ta med oss hem för att fika lite. På väg ut från Hemköp springer jag på Alex som jag inte har träffat på år typ! Helt kul att träffa honom igen:) Nu saknar jag alla människorna och (vissa delar av) livet på högstadiet!:(

Väl hemma hos mig igen fikade jag och Annelie ute i uterummet, det var super mysig och solen sken! Annelie tog lite kort <3 Vi tänkte hoppa i jacuzzin och bada men då kom jag på att vi hade solat och då har jag fått för mig att man inte ska sola/duscha för då försvinner färgen så vi struntade i det! :P Vi tillbringade sen resten av eftermiddagen hemma hos mig och bara slappade, tack för en mysig dag hjärtat:)<3


För övrigt så är det helt underbart väder! Solen skiner och jag får värsta vårkänslorna:) Längtar så sjukt mkt till sommaren nu, åka ut med båten på havet och sola o bada och grilla! Ge mig sommar nu!<3

Sköt om er , see ya lovers!

Jazuzzin i uterummet ..och jag nördar med datornxD


Kommentarer
Postat av: Mauri =)

Nu gör du mig avundsjuk.. Vi har haft sånt jävla skitväder och har varit i skolan hela dan, och du bara trycker i dig pannkakor och solar och (nästan) badar, och så har ni sooooool :O nedrans lyckans ost.



men jag kan lära dig laga mat en dag ska du se ;) det handlar om lite koncentration helt enkelt :P du kommer fixa de.



mvh Da Mauri

2009-02-12 @ 20:23:01
URL: http://mauri.aliter.se
Postat av: Anonym

Helt mys var det :) vi måste träffas mera<33

2009-02-12 @ 20:33:45
URL: http://barnutanben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0