Fredagen den 13



Nu sitter jag i min säng och funderar på att ta mitt andra bad för dagen! Hoppas också att det kommer någon bra skräck film snart...?? det är ju trots allt Fredag den 13 ;) ....Dock så är 13 mitt tur nr och min dag har varit hur bra som helst så^^ Heeelt seg kväll blev det, men jag har haft en jätte härligt dag! Efter duschen där jag slutade sist gång så bestämde jag mig för att hoppa i jacuzzin och det var helt underbart, solen lös in så jag la mig och sola i badet^^

Sen bagav jag mig in till Backaplan för att fixa mitt internet, och det var nått fel på sladden så nu är den på lagning och jag har fått låna en ny! Så jag klarar mig nu iallfall:) Sen så ringde farbror doktorn och berättade att mina provsvar hade kommit och jag är helt frisk! :) Kändes så underbart att få höra det bara..så nu ska jag bara vänta ut lite så kommer magen bli bra inom kort.
Och nu har jag även lyckats övertala pappa att köpa mobilen, så nu ska jag snart beställa den!:) Jag längtar !
Hoppas ni har haft en mer fartfylld fredag kväll än jag! ;D


Bamse Kramar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0