Mitt livs första blogginlägg!!

Whaaa! Mitt livs första blogginlägg!
Får se hur länge jag fortsätter med det här skrivandet ...heh. 



Min dag började med att jag försov mig så jag hann inte ut o springa som jag hade tänkt, utan mamma sparkade upp mig och drog iväg mig till Maxi istället, höhö lyckad träning. Sen stack vi iallafall iväg in till stan, båda väldigt shopping sugna och med glatt humör, det var det som var det bäst...mamma var på mycket gott humör och jag visste redan när vi åkte att dagen skulle bli väldigt bra! Vi var nog i stan från halv tolv till sex på kvällen, heh...helt underbart!
Inköp: Ett par citron gula vår skor från Stadium, ett par jeans från Pepper, två linnen och en t-skirt från JC, en shock rosa galen tröja från BikBok, och en vit väst/linne ifrån GinaTricot.
Hittade också en jeans jacka på Gina som jag ev ska tillbaka någon dag i veckan o köpa, den var ur snygg!
Mamma köpte nån galen skjorta/tunika på BikBok, massa coola färger och passade morsan perfekt! Vi avslutade med att vi gick vilse inne på NK ..haha och Donken så klart!
Nu ska jag gå och göra te med honung för jag har sjukt ont i halsen!


Inköpen från stan med mammi<3

Ha det bäst, see ya!

Kommentarer
Postat av: Fia

ja vill me ut å shooopa så mkt :O ska shoppa imon :D<33

2009-02-12 @ 19:47:21
URL: http://myheartarered.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0