Rockat & Hoppat!


Får berätta lite om mina meningslösa dagar som jag har varit hemma ifrån skolan ^^ heh..

I lördags så var det ju inflyttnings fest hemma hos Karin och Jimmy, hade sett fram emot det och det Kunde blivit en lyckad fest men av flera anledningar så vart den inte den bästa. Hade på mig linserna med och dom började krångla efter ett tag så då tog jag ut dom och gick o la mig typ. Haha, men sen kom jag hem mitt i natten i snöstormen och hade jätte ont i ena ögat :( Vaknade på söndag morgon och ögat var helt igensvullet igen, jävla skit! Jag fick sova hela söndagen för ögat var så känsligt mot ljus att jag inte kunde vara vaken...men det kanske va bäst att jag sov bort den dagen ^^

Så nu har jag varit hemma ifrån skolan hela veckan då jag inte har kunnat göra så mkt annat än att sova dom här dagaran...Nu är ögat iallafall nästan helt bra och jag hoppas att jag kan börja använda linserna på lördag iallfall.

Idag är det Torsdag och jag har varit med mamma och mormor runt på massa saker...mormor skulle gå in på nått gym och kolla för hon kanske skulle börja där^^ Sen åkte vi till Ikea och köpte frysta grönsaker som mamma älskar och fikade! Hade tjatat på mammi att jag ville ha ett hopprep så jag kan träna lite hemma:) Så vi åkte ner till Toy´rus och letade efter ett hopprep och vi hittade ett lila , jätte fint med glitter och grejer...mormor köpte med ett^^ haha min mormor e fan så ball! :D Sen hittade vi rockringar så köpte vi en lila/vit rockring med!

Så nu har jag och mamma haft stereon på högsta volym och Rockat och Hoppat ;) yeah!


hihih


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0