Underbara älskling



*Erica sjunger* - Fredag kväll, vilken härlig kväll, fredag kväll när du och jag får va tillsammans!


En härlig fredag kväll fick jag verkligen tillsammans med min bästa vän<3
Efter middags dags, fet och go som jag kände mig, kom Annelie hem till mig...fick ett leende på läpparna när jag öppnade dörren och lille skitungen stog där med sitt flin :D Vi började med lite Tv mys och kollade på Let´s Dance, sen rockade vi loss med lite rockring och hopprepp...pappa gjorde ett par försök med både rockringen och hopprepet men det blev inge bra..slutade nästan med att han slängde runt hela rockringen i huset :D haha! Sen var det dags för bad! I våra snygga bodybuilders kroppar så hoppade vi i bikinisarna och kröp ner i badet! Och vad är ett jacuzzi bad utan drinkarna? Pappa gjorde sina roliga drinkar med rödbettor, banan och jalapenos ! Dom var faktiskt goda ;) Det blev mycket prat och det var skönt att bara sitta och mysa och prata med någon som alltid lyssnar<3

Efter ngr timmar i en flummig värd med massa bubblor och dimma så gick vi upp sen vet jag inte vart tiden gick åt :P ...men det blev snabbt nana tajm så vi gick och la oss nöjda och glada :)

Älskar dig bby, du är en del av mitt hjärta <3

 haha dom snygga drinkarna


Kommentarer
Postat av: Annelie

Söt äru<3 Kvällen var bäst :) vi får göra om det snart igen<3

2009-03-01 @ 12:44:15
URL: http://barnutanben.blogg.se/
Postat av: Lina

ååh TACK! Fan vad glad jag blev av din kommentar <3

Tack :) De är jobbigt nu men det blir bra snart. Eller det dröjer ett tag men efter operationen och hela kittet blir det bra :)

Du skall veta att jag allt läser din blogg med :D

gillar det!

Tack för att du bryr dig. Blir helt jätte glad av det :)

en sak till måste jag säga. Är avis på din och Annelis kväll haha

2009-03-01 @ 22:22:55
URL: http://energetic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0