Wish me luck!



Idag ringde veckarklockan klockan åtta för då var det dags att gå upp och ringa till vetrinären för beställning av vetrinärs besiktning av bus Nelly, så på Tisdag nästa vecka gäller de!! :)

Åt sedan en bamse frukost och kollade på tv tills maten hade smällt tillräckligt sen gick jag ut i -6 grader och sprang, det var as härligt!:)
Nu kom jag precis ur duschen och sitter ute i min mysiga morgonrock i uterummet och njuter av solen som lyser in, medans jag väntar på att mitt hår skall torka så jag kan göra mig i ordning, för sen ska jag åka ner till Backaplan och se om Telia kan fixa mitt mobila bredband!:) ...just det , igår beställde jag ju Comviq så den 2 Mars så har jag Comviq;) Samma nr !<3 Hittade också en mobil som jag vill ha, så får hoppas att pappa e riktigt snäll så kanske jag får den(a)<3

Hoppas alla har ett lika härligt o slappt lov som ja! :) ...Njut!


Hörs nog sernare ;) Bye , see ya !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0