Hem längtan

Idag orkar jag ingeting.
Kommit tillbaka till skolan och insett hur jävla piss dålig den är och hur mycket jag ligger efter som jag måste plugga igen. Vill bara lägga mig i min säng under täcket och gömma mig för resten av livet!! Nu har jag iallafall i princip slutat så jag ska bara gå och lämna in en uppgift till dressyr läraren och sen cykla hem. Det känns rätt soft.
Längtar hem till pappa & mamma och min sköna säng och till Annelie och till Eric...men jag åker hem på senast torsdag så det är inte så långt kvar. På fredag morgon ska jag iväg till tandläkaren, får se om jag ska få tandställning, YÄÄ! haha.
Fia<3 gjorde blonda slingor på mig igår, det blev bra men jag skall nog försöka färga underhåret när jag kommer hem till gbg igen. Hoppas på att Annlie kan göra det :) Och på fredag kommer Eric hem till mig, har inte sets på länge nu och jag saknar han massa<33 Fan va jag längtar hem!
Den 1 April så flyttar jag ifrån Gasten! Då ska jag bo inneboende hos en familj i Lindome där jag får mitt egna rum! Gött! Så då hoppas jag att min moppe är lagad tills dess så jag kan ta den till skolan...annars blire pendeln!
Nu ska jag dra mig hemmåt ! Bye ..:)

Kommentarer
Postat av: Fia

Åh innan du flyttar ska du bo hos mig ! <333

2009-03-06 @ 10:10:30
URL: http://myheartarered.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0