Rock me

Nu är det rätt mycket som behövs flyta ut på papper istället för i huvet! Vet knappt vart jag ska börja...

Förra veckan var jag hos ordontologen och gjorde avtryck o skit för min tandställning..för dom som inte vet så ska jag få rälls! Så nu är det klart iallfall. Sen var jag hos doktorn igen för ögoninfektionen och fick då reda på att doktorn jag var hos för tre veckor sen hade gett mig fel dos. Så det var inte så konstigt att ögonen inte hade läkt. Nu har jag iallfall rätt dos och ögonen känns redan mycket bättre, jag hoppas på att kunna använda linserna nästa vecka iallafall. Men dagen på sjukhuset var helt okej ändå för under dom 4 h väntetid till doktorn så åkte jag hem till mormor och fick mumsiga mackor och fick pratat ut med mormor<3 Sen efter sjukhuset käka vi pizza o tjockade oss!

Jag ska också åka och göra nya allergitester för att se hur min allergi har utvecklats, är det värre så får nog byta skola eller börja läsa på distans. Så nu vet jag inte heller om jag ska flytta till Lindome heller, men om jag nu kan gå kvar så ska jag nog flytta in till Fia<3 istället. Men vi får se hur det går mer allergin.

Och sen så är det inget mer Erica<3Eric...</3...jag gjorde slut med Eric i söndags. Jag vet inte vad jag känner, känns som jag inte kan få känslor för nånting just nu. Hur känns det? Har så mycket som händer runt om kring mig som jag måste ta hand om. Och just nu känns det som att jag bara behöver tänka på mig själv och bry mig om hur jag själv mår....det har jag inte gjort på ett bra tag.

Okej, positivt tänkande!

Sofie tog körkort i tisdags, massa glass till henne blev de då, fasten det bara var jag och Emma som åt! Haha. Så idag åkte vi tre till Ullared och shoppade, det var jätte mysigt och kul! Jag fick köpt en t-shirt, ett par träningsbyxor, en träningsbag, vattenflaska, en handväska, ett par skor och hårfärg. Tror jag fick med allt :)

Imon är det fredag och då ska jag hem till götet!

Ha det gött rockers!




Kommentarer
Postat av: Fia

åh vill verkligen att du ska flytta in hos mig skulle va så himla underbart!! saknar dig nått grymt <33

2009-03-15 @ 18:44:09
URL: http://myheartarered.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0